Pages

Lorraine Daum

Lorraine Daum
Lorraine Daum

Contact

+46 - 708 74 15 93
lorrainedaum [at ] gmail.com
Skepparegången 14
413 18 Göteborg
Sweden
http://about.me/edit/lorrainedaum

INTRESSEN & AKTIVITETER

När jag inte är på jobbet försöker jag lära mig mer om sociala medier, deltar i olika nätverk, bloggar för min familj och vänner i utlandet, tränar inför Göteborgsvarvet eller träffar mina vänner och går på bio.

Kultur Mode, bio, historia av kristall och ”pâte de verre” (familjeföretag)
Sport Träna på gym, löpning (Göteborgsvarvet 2009 - 2011), åka skidor, ridsport (15 år)
Resor Mexiko, Europeiska huvudstäder, Skandinavien, USA, Guatemala
Engagemang Organisatör av Marknadskronan 2011 - Västsveriges egen marknadsföringstävling
Lokalansvarig för Webcoast – ett evenemang om Internet i Göteborg, 18-20 mars 2011
Ambassadör för RMS Network (Alumni association) för Skandinavien (sedan 2010)