Pages

Lorraine Daum

Lorraine Daum
Lorraine Daum

Contact

+46 - 708 74 15 93
lorrainedaum [at ] gmail.com
Skepparegången 14
413 18 Göteborg
Sweden
http://about.me/edit/lorrainedaum

KORT OM MIG

Mina främsta färdigheter är att planera saker, genomföra mina uppgifter och jobba med andra. Att vara strukturerad och noggrann men samtidigt flexibel är mitt sätt att arbeta för att uppnå mina mål. Det gör att man är effektiv även under tidspress. Jag jobbar strategiskt lika väl som operativt.

Att ha ett jobb som är utmanande och omväxlande och att tillhöra en arbetsgrupp där man kan lära sig från varandra och utveckla hela tiden ligger högt på min värderingslista.

Min breda erfarenhet från flera olika branscher (livsmedel, telekom, reklam) och typer av organisationer (stora och små) gör att jag är självgående, anpassar mig snabbt till olika situationer och förutsättningar och att jag lär mig väldigt fort. Min erfarenhet är även internationell eftersom flera av mina tidigare arbetsgivare hade Europa som hemmamarknad.

Andra beskriver mig som en väldigt social och trevlig person som är samtidigt ambitiös, kompetent och får saker gjorda.